Adient zaměstnává ve svých šesti závodech v ČR více než 4 300 zaměstnanců. V rámci ČR se specializuje především na výrobu autosedaček – od návrhu designu a výroby textilií, přes šití textilních i kožených potahů až po finální kompletaci a montáž sedaček.

Material Planner

Mladá Boleslav

Administrativa

Práce na plný úvazek

Vhodné pro studenty

Adient Czech Republic je společností s vedoucí úlohou na trhu s automobilovými sedadly. Naše produkty, technologie a pokročilé výrobní postupy umožňují předním výrobcům automobilů odlišit jejich vozidla od konkurence.

Hlavní pracovní náplň:

- zajišťování každodenních dodávek v systému JIT,
- koordinace dodávek se spedičními firmami s cílem zajištění plynulé výroby,
- zpracování, evidence, distribuce a uplatňování balících předpisů nakupovaných dílů,
- soustavná koordinace dodávky od jednotlivých dodavatelů v návaznosti na systém dodávek,
- optimalizace nákladů na přepravu s cílem maximální vytíženosti použitých dopravních prostředků,
- zajištění objednávek nestandardních materiálů,
- minimalizace stavu zásob sériových dílů,
- ve spolupráci se směnovým přípravářem výroby zajišťuje denní fyzický přehled materiálu včetně porovnání výsledků s údaji uvedenými v MFG Pro,
- zajištění vhodnosti použitých dopravních prostředků pro dodávky dílů.

Požadavky na kandidáta:

- znalost angličtiny (nebo němčiny) - denní komunikace s dodavateli, i se zákazníkem,
- znalost práce na PC - MS Office /Excel, Outlook, databázové vyhledávání,
- orientace v logistickém prostředí ve výrobní společnosti,
- komunikativní a organizační schopnosti.

Nabízíme:

- stabilní pracovní prostředí,
- stálý kolektiv kolegů,
- dobré mzdové ohodnocení,
- benefity: Multisport karta, Sodexo karta (tzv. stravenková karta), příspěvek na doplňkové penzijní spoření, aj.

Místo výkonu práce:

Tř. Václava Klementa 869, Mladá Boleslav 293 01

Výběrové řízení

  • Administrativní a technické pozice
  • Zaslání strukturovaného životopisu.
  • Telefonické nebo písemné pozvání na pohovor.
  • První kolo výběrové řízení – zpravidla pohovor s HR a s budoucím nadřízeným (zhruba 60 minut).
  • Druhé kolo výběrového řízení -  absolvování praktického testu, případně vyjasnění si pracovní nabídky.
  • Rozhodnutí o přijetí -  domluvení termínu vstupní prohlídky, datumu nástupu a nástupního školení.
  • Výrobní pozice
  • Zaslání strukturovaného životopisu.
  • Telefonické nebo písemné pozvání na pohovor.
  • Absolvování pohovoru, zkoušky v Hiring centru a v rámci přiblížení pracovní pozice absolvování i praktické zkoušky na lince (zhruba 60 minut).
  • Rozhodnutí o přijetí -  domluvení termínu vstupní prohlídky, datumu nástupu a nástupního školení.
Nastavení cookies